سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر و نگهداری فن کویل

روشهای تعمیر و نگهداری فن کویل

همواره در ابتدای امر تعمیر و نگهداری فن کویل بهتر است هر چند سطحی براندازی بر شرایط عمومی محصول داشته باشید تا بتوانید با دیدی دقیق تر و مهندسی به شرایط بنگرید.

 تیم مهندسین تهویه ساز با کادری مجرب و تکنسین های ماهر سعی بر این دارد تا تجربیات خود را در نگهداری از ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و بهداشتی را در اختیار شما قرار دهد.

 

 ابتدایی ترین موردی که ممکن است در مورد فن کوئل با آن درگیر باشیم همان عدم هوادهی مناسب در فصل های مختلف سال است. ما در این بخش به صورت تفضیلی توضیحاتی در این مورد به صورت جداگانه خواهیم داد. دلایل مهمی که ممکن است باعث این اتفاق گردد در پایین لیست شده است.

مراحل تعمیر و نگهداری فن کویل

 

- رسوب­ گیری در مسیر لوله کشی به دلیل سنگین بودن آب

- وجود هوا در فن کوئل

 

 

- ایجاد خرابی یا ترکیدگی بر اثر پوسیدگی در مسیر لوله کسی

 

- عدم کارایی مناسب فن به منظور پرتاب باد

 

- خرابی در سیستم اصلی گرمایشی (بویلر، پکیج)

 

 در ابتدا بهتر است به موتورخانه رفته و کارکرد بویلر یا پکیج را مورد بررسی قرار دهیم تا از شرایط مناسب آنها حصول اطمینان را داشته باشیم. سپس باید شیرهای ورودی و خروجی به واحد های آپارتمان را چک کنیم تا از باز بودن آنها مطمئن شویم.

نکات تعمیر و نگهداری فن کویل

 

 توجه داشته باشید که مسیر برگشتی آب گرم را هم باید چک کنیم تا ببین آیا آب در گردش است یا خیر. در صورت وجود مشکل در این مراحل بهتر است با تعمیر نگهدار تماس گرفته تا مشکل را برطرف کند.

 

بعد از گذشت از این بازرسی ها باید حدس زد که مشکل از دستگاه فن کوئل می باشد. چک کردن فن دستگاه و همچنین گرم بودن لوله های رفت و برگشت فن کوئل از اولویت های بازرسی در این مرحله است.